Elementor #30198
Een van de vaakst gehoorde klachten bij massaal telewerken is gebrek aan verbondenheid. Om dit issue aan te pakken kun je nu toch samen aan tafel vergaderen – weliswaar volledig virtueel. Daarvoor gebruik je Together mode. Om deze feature te gebruiken, klik je bovenaan in Microsoft Teams op je profielicoontje. Klik vervolgens op Instellingen/Settings. In het venster dat daarna opent vink je ‘Nieuwe vergaderingservaringen inschakelen’/’Turn on new meeting experience’ aan:
1. Bekijk en bewerk Dynamics 365-records rechtstreeks in uw Teams-workflow.
Nu de wereld in een stroomversnelling gaat is tijd nog kostbaarder geworden. Time is money, ook Microsoft is zich hiervan bewust. Nog een actie die ondernomen werd om samenwerkingsefficiëntie en creativiteit hoog te houden, is de integratie van Dynamics 365 in Teams. De nieuwe Dynamics 365 + Microsoft Teams-ervaring demonstreert de kracht van collaboratieve apps en stelt organisaties in staat deze mogelijkheid te activeren zonder extra licentiekosten.
Microsoft Dynamics 365 is het businessapplicatieplatform van Microsoft. Dynamics 365 bevat bedrijfssoftware in de vorm van applicaties in de cloud. Deze apps zijn gebaseerd op ERP en CRM en integreren naadloos met tools zoals Power BI en Office 365.
Enkele voorbeelden hoe Dynamics 365 een meerwaarde biedt binnen Microsoft Teams:
- Een Service engineer kan het probleem van een klant oplossen door notities (zoals stappen voor probleemoplossing) toe te voegen aan het dossier van de klantenservice.
- Orderafhandelingen kunnen gestroomlijnd worden door inkooporders en betalingsgegevens kunnen gedeeld worden met collega’s in de sales.
- Een Field Engineer kan het verkoopteams informeren over end-of-life producten zodat het verkoopteam proactief opzoek kan gaan naar alternatieven.
- Binnen het salesteam kan men sneller deals sluiten door signalen van de marketingafdeling op te vangen.
"I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. ik zeg altijd deur de mur en were"
Chris Debyser- Developer
Geen enkele andere technologieleverancier stelt organisaties in staat deze mogelijkheid te activeren zonder te moeten betalen voor meerdere onderliggende softwarelicenties.
Way to go, Microsoft!
Bedrijven die het meest kwetsbaar zijn voor cyberaanvallen
Dit is een h3 post titel
Dit is een h3 post titel
2. Voeg een Teams-vergadering toe aan je afspraken en maak notities.
Dynamics 365-gebruikers kunnen nu een Teams-vergadering toevoegen bij het maken van een afspraak, waardoor ze toegang krijgen tot belangrijke klantinformatie tijdens een Teams-gesprek. Gebruikers kunnen nu ook rechtstreeks notities maken die automatisch wordt opgeslagen worden in de tijdlijn van het Dynamics 365-record. Alleen gebruikers met de juiste machtigingen hebben toegang tot de gegevens, zodat de meest geschikte medewerkers klantenrecords kunnen bekijken, gebruiken en delen.
Gerelateerde artikelen
3. Blijf op de hoogte van data met automatische meldingen en workflows.
Nu meer werknemers samenwerken aan een document is het van cruciaal belang voor stakeholders om te weten wanneer collega’s belangrijke wijzigingen aanbrengen. Automatische meldingen houden deze belanghebbenden op de hoogte van updates. Gebruikers kunnen bepalen langs welke chats en kanalen meldingen worden verzonden en hoe frequent dit gebeurt. Bovendien kunnen specifieke adaptieve kaarten worden uitgestuurd op basis van het type melding, waardoor je met workflows nog betere integraties bekomt. Zo’n kaart kun je zien als een soort informatieblok waarmee je info deelt tussen Teams en een andere applicatie.
Meer weten over cybersecurity?
Onze experts hebben een pracht stuk geschreven zodat jij up to date bent met onze security!