Adobe in het digitale zakelijke landschap
Adobe biedt twee krachtige cloud-oplossingen die je helpen om jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren.
In deze 52 Topics aflevering bespreken Kevin Couvreur en Bart Van De Wiele, head of solutions consulting, bij Adobe, de laatste trends en ontwikkelingen in Adobe’s Document Cloud en Experience Cloud.
In 52 Topics gaat Kevin wekelijks de strijd aan met een technisch topic. Onderwerpen van ‘XR’ over ‘big data’ tot ‘zero trust’, die hij in 10 minuten en in begrijpelijke taal duidelijker maakt.
Bekijk de aflevering hierboven als video, lees het hieronder als blog of beluister hem als podcast op Spotify, Apple Podcasts of Google Podcasts. 👇
Snelle links:
Adobe Document Cloud
Adobe Document Cloud, waaronder PDF en e-sign vallen heeft de afgelopen jaren een enorme groei gekend. Sinds COVID-19 en de toename van thuiswerken is er een groeiende vraag naar e-handtekeningen. Op zich ook wel een begrijpelijke evolutie als je ziet hoeveel documentatie en regeling dat bespaard.
Wist je ook dat de PDF het meest gebruikte bestandsformaat is geworden in de zakelijke wereld?
Adobe Experience Cloud
Adobe Experience Cloud is een tool die bedrijven helpt hun marketinginspanningen te schalen en te organiseren. Het omvat het opbouwen van klantprofielen, analyseren van surfgedrag, en het aanpassen van marketingcampagnes voor specifieke segmenten.
Experience cloud in de praktijk
Voorbeelden zoals Netflix tonen hoe personalisatie en segmentatie in de praktijk werken. De Experience Cloud helpt namelijk bij het creëren van grote aantallen marketingassets. Waar je vervolgens op basis van real-time data deze assets kan bijsturen.
De kracht van het ecosysteem
De kracht van Adobe zit dan ook in ecosysteem. Het feit dat je in het Creative Cloud al jouw marketing assets kan maken en ze daarna via het Experience Cloud kan analyseren biedt weer enorm veel extra mogelijkheden.
Heb jij ook een vraag voor Kevin? Geef een virtueel seintje en laat je vraag achter op sociale media! #RodeTelefoon