Soenen Hendrik: innovatieve service en support dankzij Mixed Reality en HoloLens
Ontwerp een architectuur om dataverwerking en -analyse te migreren van on-prem naar de AWS-cloud
Prestaties benchmarken om de cloudinfrastructuur en het gebruik van diensten te optimaliseren
Infrastructuurkosten op schaal inschatten om naadloze en efficiënte bedrijfsgroei te garanderen
Wielrennen
Oktober - heden
Brussel, België
VPN, Cloud, CloudWatch / EMR / Glue / IAM / Kinesis / Kubernetes / Redshift / S3 / Site-to-Site VPN / Spark (pySpark) / VPC
Soenen Hendrik uit Izegem is een internationale speler op vlak van machinebouw. Om hun bedrijfsprocessen, sales, service en support naar klanten te optimaliseren en verbeteren, gingen ze bij ConXioN langs voor inspiratie en concrete hulp rond innovatieve technologische oplossingen. ConXioN hielp de machinebouwer met het implementeren van een HoloLens-systeem voor Mixed Reality, waarbij de werkelijke realiteit wordt vermengd met een virtuele.
De aanpak: hooginnovatieve technologische toepassing via Mixed Reality, Microsoft Dynamics 365 en Microsoft HoloLens
Via de Microsoft HoloLens, de mixed reality-technologie van Microsoft voor bedrijven, zien klanten van de Belgische machinefabrikant Soenen Hendrik de hoogtechnologische installaties nu vooraf, tijdens en in after support lévensecht in hun eigen bedrijf. Niet alleen stijgen de salesresultaten, maar ook worden klanten beter begeleid voor en na de verkoop, vanop afstand en interactief.
De outcomes: hooginnovatieve speler helpt klanten met nieuwste technologie. Sales en Support zijn geoptimaliseerd
Bekijk in deze aflevering van Z-Impact hoe klanten dankzij Mixed Reality worden ondersteund in hun aankoopproces en bij de implementatie van hun machines. Hendrik Soenen ontwikkelt zelf de Mixed Reality-applicaties dankzij Microsoft Dynamics 365 én ondersteunt andere bedrijven om Microsoft HoloLens te kunnen inzetten.
Mixed Reality om bedrijfsprocessen te optimaliseren
Levensechte support om salesproces te ondersteunen
Industrie
Machinebouw
Hoofdkantoor
Izegem, België
Technologie
Microsoft HoloLens / Microsoft Dynamics 365
Gerelateerde referenties
Hoe Thuiswest een verenigd front vormt tegen hackers
Door een langdurig traject gericht op het creëren van een ‘security first’ mindset bij alle medewerkers. En aan de start van dit traject staat een Security Tour, on-site, powered by ConXioN!
Bellimmo gaat digitaal: 95% van klanten bestelt nu via webshop
Om in te spelen op de groeiende klantvraag en hun interne processen te optimaliseren, koos Bellimmo voor een volledige integratie van Microsoft Business Central als hun ERP-systeem. Deze integratie biedt het bedrijf de mogelijkheid om bestellingen efficiënter te verwerken en het voorraadbeheer te verbeteren. Dankzij de overstap naar dit digitale systeem kan maar liefst 95% van de klanten nu eenvoudig bestellingen plaatsen via de webshop. Dit heeft zowel de klanttevredenheid als de operationele efficiëntie aanzienlijk verhoogd.
Thuiswest zet na fusie van 4 organisaties IT in als driver
Thuiswest merkt na Azure migratietraject, een groot verschil. Ontdek hoe hun security score verbeterde, ze nu hybride kunnen werken en meer.
Benieuwd naar wat ConXioN voor jouw organisatie kan doen?
Net als voor Soenen Hendrik kan ConXioN ook voor jouw organisatie een gepaste oplossing uitwerken. Neem snel contact met ons op en we bekijken samen de mogelijkheden.